Kızlar bir süredir bebeğim sağ tarafımda sürekli toplanıp kasılıyor. Bacaklarım ve belim de ağrıyor. Bir de bugün akıntım fazla gibi geldi iç çamaşırım baya ıslanmış normalde de oluyordu ama baş parmağım kadar ya da bir tık daha fazla. Bugün el ayası kadar ıslanmış .Daha önce bunları aynı anda yaşamamıştım. 37+5 oldum doğum belirtisi mi veya yaklaştığının belirtisi mi? Ya da kanala mı iniyor? Bilen biri açıklayabilir mi? Endişelenmeli miyim?