Doğuma 3 gün kaldı ama kızım gelmek istemiyor geceleri ara ara kasıklarım ağrıyor ama başka bi belirti yok. 2. Hamileliğim oğlum 39+4 de doğdu. Takibim devlet hastanesin de suni sancı mi verirler kaça kadar beklerler yoksa sezeryan mi olur bilmiyorm devlette süreç nasıl ilerliyor bilen var mı