-BABA- 7+4 kalp atışları çok iyi . kese 1,5 bebek 1 cm . Kese küçük dendi . progestan kullanıyorum. Aynı durumu yaşayan varmı?
Ebruli_08 -BABA- başka doktora da gitmeni tavsiye ederim bana da aynısını söylediler stresten öldüm başka bir doktora gittim kesenin boyunun gayet iyi olduğunu söylediler çok şükür sağlıkla ilerledi
-BABA- Ebruli_08 çok teşekkür ederim . 8zinci haftaya girdim . 6 gün sonra randevum var . progesteronu agızdan almaya devam ediyorum. Bende olumlu düşünüyorum , dua ediyorum. iyi hissetirdi cevap vermen 🌸
-BABA- 11 temmuz randevum . lekelenmem yok , günde 3 progestan kullanmaya devam . 8+4 oldu bugün . Salı kese hakkında net bilgi alıcam . 14 ü de başka genetikçi bir kadın doğumcuya gidicem. beklıyorum.