[silindi] Doktor randevuma 10 gun var magnorm eritme tablet kullanıyorum fakat ise yaramiyor artık bacaklarima kramp giriyor her sabah 🤦🏼♀️ farkli kullanip memnun kaldiginiz magnezyum var mi?
Mucize2107 [silindi] bana da magnorm etki etmemeye başlayınca doktor tavsiyesiyle ocean ekstramag aldım kesinlikle deneyin çok iyi geliyor
269522 [silindi] magnimoor Plus kullanıyorum ben canım memnunum da fiyatı biraz yüksek ama faydasını gördüğümü düşünüyorum
[silindi] 1prensesannesi_ bi paket de ondan alayim madem. magnormu da 4 kutu almistim hep icmem gerek diye etkisini yitirdi mi ne oldu anlamadım
1prensesannesi_ [silindi] ben efermag kullanıyordum şimdilerde magnorm kullanıyorum efermag gibi olmuyor maalesef
Aysedugme [silindi] şuan 38+5 im 23 te kullanmaya başladım öncesinde bir kaç kere kramp olmuştu bi daha olmadı evet doktorum önerdi
Minimalannesiii [silindi] Vicium D3 kullanıyorum çok memnunum. Doktoruma kramplar yaşadığımı söyleyince önermişti ve kullandığım süre zarfında sıfır kramp çok şükür