Nurayy09 bebek uyku setinin hem çok gereksiz hem çok pahalı olduğunu düşünüyorum yorganla yatan bebek görmedim hiç battaniye kullanılıyor hep ben 40 haftalık hamileyim farklı kalınlıklarda 5 -6 tane battaniye aldım çarşaf yastık takımı aldım ... nevresim takımı bi derece olabilir de uyku seti gereksiz bence