1prensesannesi_ Ebru_ozdemr24 bende idrar yolu enfeksiyonu var doktorum idrarın sarı olmayack beyaz olcaka dedi şimdi bol su içmeye çalışıyorum tabi ki su içmeyi unutuyorum o yüzden kendime su hatirlaticisi yükledim sizin içmeniz daha iyi içmenizi tavsiye ederim canım 🤗
Ebru_ozdemr24 1prensesannesi_ öyle mi demek doğru yoldayım bende İnternette baktm amonyum sıvısı flan diyordu yüreğim oynadı
Ebru_ozdemr24 Koyu olmuyor evet suya hiç doymuyorum içtikçe içesim geliyor sürekli susuyorum hep bir su içme istediğim var hep içmeyince başım ağrıyor
1prensesannesi_ Ebru_ozdemr24 yok canım sen doğru yoldaşın devam et bence ben içemiyorum mesela şu sabah içsem yatana kadar aklıma gelmiyor su maalesef 😥🤗
Ebru_ozdemr24 Bende çok içiyorm önceden de öyleydim gerci kendine motivasyon şişesi alabilirsn gözünün önünde olursa aklına gelir şok markette vardı gelmişti uygundu ikili 150 lira birisi 2 lt birisi 1 lt