Crnhyl06x Zayıf oldugum için çevrem tarafından sürekli linç yiyorum yok kürdansın yok çöp gibisin belli etmesem de artık takmaya basladım çok yemek yiyen iştahlı bir insan değilim aranızda aşırı zayıf olup kilo alan varmı mesela içicek yapıyolar muzdan bebek bisküvisinden falan içip kilo alan var mı
Anneyimbennanne Crnhyl06x Ayy bnde öyle katnvalifemler sürekli söyler . Çok zayfsin die. Takmıyorum . Tiroidlerim hızlı caksyr istesemde alammm zatn
Pnr_KMRC1 Crnhyl06x sade sütlü içine pekmez karıştırarak sürekli yedi bir ayda 4 kilo aldı cnm sende dene faydasını görürsün çalışırken iş yerindede elinde sürekli bebe büskivisi vardı sade olarak
birogretmenhanim Bir öğretmen arkadaşım kilo almak için diyetisyene gittiğinde badem, fındık, ceviz vb. yemişlerden yemesini tavsiye etmişti. Uygulayacaksanız bu tür sağlıklı yağlar içeren atıştıkmalıkları yemenizi tavsiye edebilirim.