Guzide1- Evet anneler uygulamaya göre miadımızı doldurmuş olsak da bir sıkıntı olmadığı sürece 2 haftamız daha var. Neler yapıyorsunuz doğumu tetiklemek için? Fikir verelim birbirimize 🌺