Sedef93 aynen oyle bende gecikmeden yapmam gillerdenim 😊gecen ay erken yaptim sonra adet oldum meger kimyasalmis .
Oyle bir risk olmasin diye gecikme sonrasinda yapmak daha guzeldir , gebelik yoksa tek cizgi gormek yerine adet olmayi tercih ederim . Varsa da ne guzel gunler gecmis olur 🎀