Güzel anneler ve anne adayları selam ❤️12 Haftalık hamileyim 15 dakika önce ailevi sorunlardan ötürü çok fazla sinirlendim ve ağladım bu sebepten ötürü aniden kasığımın sağ tarafına ağrı girdi başım dönmeye başladı hemen uzanıp tansiyonumu ölçtüm nabızım 50-55 arası çıktı hala da öyle devam ediyor uzanırken bile dönüyor başım ne yapmam gerekiyor öneriniz nedir doktora gitmeli miyim ?