husnatskn ben hastanede dağıtmak için biraz magnet yaptırdım bir de külahlara renkli bezeler yaptırıyorum sıcakta çikolatayla uğraşmak istemediğim için mevlüt için de anahtarlık yaptım, etiket bastırıp minik kolonyalar hazırladım bir de ufak beyaz boş kutulardan aldım 50 tane mevlüte yakın badem şekerlerini koyup kapatıp süsleyeceğim. Görselini instagramda bi sayfada görmüştüm aynısını kendim yapıyorum. Maliyet olarak çok birşey farketmedi bence maksat oyalanmak😂