Mineberat EvrimAnac aminn sagolun sizinkide hayırlı olsun saglikla sihhatla kucaginiza alin insaallah
Yeniann23141 Benimde bugun 12.haftamiza girdik bebek 1 hafta ileride gidiyor dedi doktor ama .ocak ta doğacak inşallah ve benim doğum günümü gösteriyor tahmini dogum tarihi🥺💞
verammmm00 10+5 deyim çok heyecanlıyım şimdiden ikinci gebelik ilk bebeğim yaz bebeğiyle kışın nasıl olur merak ediyorum ☺️
kncbalm123 verammmm00 benim de aynı oğlum 25 temmuzda doğdu bundada 7+4teyiz şubata geliyo sanırım bakalim nasil olcak
EvrimAnac Tüm anneler için sağlıklı bir doğum diliyorum.İnşallah yavrumuzu elimize de öyle alırız.Benim de ilk gebeliğim çok heyecanlıyım 🥹🙏👶🏻