Kvrck06 Evet amişler son 60 gün içerisine girmiş bulunuyorum benimle aynı olan var mı kaç gününüz kaldı ? Son 2 ay için ne tür zorluklarla karşılaşıyorsunuz? Bende nefes darlığı mide yanması bacaklarda kıramp ne ararsanız var 😂🥰
Rabissssscee Kvrck06 uygulamaya göre son 61 🤭 isteğe bağlı sezeryan olacak o yüzden daha az ☺️ tansiyon takibiyle falan ilerliyoruz biz sabah kontrolümüz var 🤗
Kvrck06 kahvesever__ sağlıkla gelsin inşallah 🥰bende de aynı biraz yüriyim ya da hareket edeyim bel kitleniyor
Nurcihannan kahvesever__ bu bende aylardır var hiç düz yatamıyorum 1 dakka yanlışlıkla yatsam kitleniyorum
RabiaKose Kvrck06 son 64 ama sezeryan olacağı için daha erken olacak bakalım hakkımızda hayırlısı sağ salim bebişlerimizi kucağımıza alalım insaAllah 20aylik oğlum var bir de kızım olacak insaAllah 🙆🥰
Youngmotherr Kvrck06 son 44 gösteriyor ama 32 kaldı 🥹🥹 ama beyefendi götünü karnıma dayayıp rahatını yaşıyor
Susu_09 Kvrck06 63 ama daha az kaldı büyük ihtimalle çünkü şeker ve tansiyon takibi ile gidiyz bakalım bu hafta belli olucak