5+5 teyim 5 gün önce kahverengi akıntım oldu doktorum normal diyip kan sulandırıcıyı birakmami söyledi ayriyeten 5 günde bir proluton iğne yaptırıyorum 2 gün önce akintim bitmişti bugün çok az da olsa tekrar geldi. Bu durumu yaşayan oldu mu aranızda endişelenmeli miyim