Gamzeelimmm pembeye kırmızıya dönmedikce korkma. 2 gün sonra tekrar beta baktır o da iki katına çıktıysa bı problem yok demektir. Progestanla 2 günde geçer lekelenmen zaten. Bı de canım iki düşük yaşadım biri 9 haftalikti progestanla kalbi durmuş 3 hafta taşımışim haberim yoktu. Yani düşeceği varsa ne yaparsan yap düşer ama yasayacaksa her şekilde yaşar içini ferah tut. Bebeğin Allah’a emanet. Öncelikle Rabbim hepimize hayırlı ve sağlıklı evlat versin 🤲🏻❤️