Kızlar 35 haftalık gebeyim yirmilik diş çıkarıyorum her türlü natüral ürünü denedim. Doktora da gittim apse iltihap yapmış. Antibiyotiğe başladım ama özellikle gece şiddetlenen ağrıdan 2 gündür kurtulamadım. Evde dört dönüyorum. Çaresizlik beni ve eşimi perişan etti. Bir umut buraya yazmak oldu. Tavsiyesi olan varsa lütfen yazabilir mi?