Sarem Kızlar merhaba. Dün test yaptım 1 dakka baktım teste çıkmadı bişey çöpe attım bu sabah baktım baya koyu bi çizgi var. Test bekledikce 2. Çizgi kendiliğinden çıkar mı ?
Adley Sarem canim 5 dk ka beklemen gerekiyor yavas yavas koyulascakti o sabaha o sekilde gorduysen hamilesin demektir 😊😊
Busracetin Sarem canim testi tekrarlamalisin , en az 10 dk bekle hemen atma , zaten gebelik varsa muhtemelen cikar , dunku iki koyu cizgi olduysa bugun daha artmistir betan😊
Busracetin Sarem tekrar yaparsan gebeligi net olarak anlarsin zaten canim belli eder kendini , hadi hayirli haberlerle gel inşallah💕