MYSR İstanbulda yaşıyorum. Hep ince şeyler aldım. Valla İyiki de almışım. Bebeğin üşüdüğü elinden ayağından anlaşılmaz. Hatta eli ayağı bebeğin klimasıdır diyor doktorlar. Göğüs ve ense altından anlaşılır. Sakın elleri ayakları soğuk diye düşünüp kalın giydirmeyin. Ben bugün sadece şort tişörtle yandım 🥵 sizden 1 kat daha fazla giydirmeniz gerekiyor. Yani bugün için konuşursam içine bir de Zıbın, kısa kollu tişört ve şort yeterliymiş. İyiki ince ince almışım diyorum. Valla yanıyorum 🥵 evim bir de kuzey cephe Allaha şükür bir tık daha soğuk oluyor. Ama dışarısı nefes alıncak gibi değil. İlk gün hastane çıkışı giydirin. Diğer günler sizden 1 kat daha kalın giydirin. Çocukları soğuk hasta etmiyor sıcak ediyor ❤️🙃