zipzipbebek Kizlaaar son bir kaç gündür aynaya bile bakmak istemiyorum o kadar cirkinlestim yüzüm karardı kizardi burnum kocaman oldu ellerim ayaklarım şiş hep dudağımda da uçuk çıktı bunlar yetmezmiş gibi moralim çok bozuk 😥 doğumdan sonra geçer dimi bunlaar 😥
Zehross03 zipzipbebek canım aynı dert bendede var kilodan dolayı tabii şuan hayatımızın en kadınsı dönemindeyiz ama geçici ve en güzel dönemi tadını çıkarmaya çalış makyaj yap mesela sürekli süslen püslen
Tugraseda zipzipbebek özgüvenini sağlam tut kız saçmalama cok güzeliz. Bunu burda 2 gün önce alısverişe cıkıp ağlayarak dönen ben yazıyorum😂 ama olsun yinede düzelicek
Anneadayi0404 zipzipbebek hayır yani bu saydıkların hepsi bendede var bunlar yetmiyormuş gibi kim görse aile bile sürekli çok kilo almışsın şişmişsin burnun büyümüş diyorlar gerçekten bende üzülüyorum ama belli etmiyorum insanlara karşı artık geçer illaki diyorum 😒😒😒
designermoms zipzipbebek buna çok benzer postu ben açmıştım burda bir de üzerine preeklampsi geçirdim aşırı şiştim ayak bileklerim yüzüm ellerim 10 kilo aldım ama görüntüm çok değişmişti doğum yapalı 18 gün oldu 10 kilodan fazlası gitti bile şu an kendimi güzel anne olarak hissediyorum 😂 hepsi geçiyor merak etme yeter ki bebeğin sağlıkla gelsin tek önemli olan şey o🥹
zipzipbebek Zehross03 evet tabi öyle onun bir kipirtisi herşeyi unutturuyor ama yarın biraz susleneyim böyle olmaz 😂😂
Bsrslr Asiri derece de yüzüm karardi benim de hala karariyorum açık biriyim yuzum kadar kollarımda açık ama yuzum asiri karardi bende kendimi kötü hissediyorum 😔😔
Merveclskn10 Ben de hiçbir fiziksel değişim yok sadece karnım büyüyor. Hatta cildim güzelleşti, saçlarım gürleşti. Ama kendimi çirkin hissediyorum. Bence bu psikolojik ne olursa olsun biz kötü hissediyoruz. Doğumdan sonra bu hisler geçer umarım😢
zipzipbebek designermoms ben de 7 kilo aldım 36. Haftadayim şimdi ama sanki 30 kilo almış gibi sistim olsun miniklerin canı sağ olsun da 😍🤲
Bsrslr zipzipbebek yani kesinlikle katılıyorum yuzum kollarımdan en az 3 kat daha esmer inanın perişan oldum bayram da asiri mutsuzum 😔😔