_06ogretmenanne Şanlıurfaya tayinimiz çıktı. Yakın zamanda hamile olduğumu öğrendim. Önerebileceğiniz bir kadın doğum uzmanı var mı?
Sunshine__ _06ogretmenanne şanmed Özcan kara ben gidiyorum gayet iyi para sıkıntın yoksa kadir yaman iyi
Sunshine__ Ayezhanim hımm ben gittim pek hoşuma gitmedi o yüzden Özcan kara ya geçtim o yüzden sordum inşallah sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın bebişini de 😘🤭
Ayezhanim Sunshine__ amin canım ikimizde inşallah sen kaç haftaliksin o doktorudda çok ovuyorlar akrabalarim👍
Sunshine__ Ayezhanim 26 haftalık gebeyim bende 1 tane düşüğüm var o zaman gitmiştim ebru hanıma pek ilgilenmedi bir şey soruyorum cevap alamıyorum o yüzden bi daha gitmedim evet Özcan kara gerçekten ilgili iyi bir doktor