Hayat kurtaran bi tablet. Hamileligimin 2. Ayından beri kullanıyorum 2 şer tane alıyordum yatmadan önce günüm rahat geçiyordu. Şuan 7. Ayıma giricem birde ikiz gebelik benim ki hala kullanıyorum ama teke düştüm almazsam berbat oluyor midem bir kaç kere denedim ama olmuyor. Korkmayın yani iyi geliyorsa devam edin zaten hamileler için üretilen bi ilaç bitkisel diye söylemişti doktorum. Gün içerisindede alınabiliyor sabah akşam ama tavsiye etmem deli gibi uyku yapıyor😌 gününüz hep yorgun bitkin geçer