Arkadaşlar 37+5 günlük hamileyim gece çok kötü ağrı çektim düzensiz geldi geldi gitti ağrılarım sabaha karşı tamamen geçti ama çok yoğun bir akıntım var hamileligimde hiç böyle birşey olmamıştı affedersiniz sümüksü ve çok yoğun bir akıntı öyle söyleyim bugün de ayağa kalktıkca vajinam ve makatimda baskı hissediyorum yurutmuyor bile beni bu doğum belirtisimi birde? Sezeryan doğum olacak acile de gitmek istemiyorum şuanda ağrım olmadığı için neyden kaynaklanıyor acaba bu durumum ?