Bence tamamen bebişin kilosuna göre. Belki biraz tombiş olur direkt 2 3 numaradan başlarsınız. Benim bebeğim 2kilo doğdu onun için baya 1 numara kullandım. Sleepy 1 ve 2 no neredeyse aynı ölçüye sahip olduğu için 2 no hiç kullanmadık. Başlangıç için 1-2 paket ideal benüm görüşüm.