ssyd Selam kızlar saçlarınızı kestiren var mı hamileyken, ben korkuyorum çocuğun ömrü kısalır diye biliyorum hurafe ama cesaret edemiyorum. Saçlarınızı boyatıyorsanız hangi doğal boyayı kullanıyorsunuz ya da hint kınası acaba olur mu
birannis_ ssyd saç hiç kestirmedim hamileyken hep saç kesimim hamile olmadığım zamanlara denk geldi ama saçımı 5 aydan sonra boyadım ben düz siyah kullandığım için Hint kınası tercih ettim doktorum da 5 aydan sonra seni rahatsız ediyorsa boyatabilirsin dedi bana hint kınası daha doğal geldiği için onu tercih ettim
3Tospikannesi ssyd saçımı kesmedim gerek olmadığı için ama 3 defa saçımı boyadım ilk 3 aydan sonra sıkıntı olmuyor
ssyd Zeynepozcan bağladığımı söylemedim. Hurafe olduğunu belirttim zaten ama sonuçta çocuğun ömrünü kısaltır denilince insan yine de korkuyor bilmem anlayabilecek misiniz düşüncemi
Aysee1123 ssyd 24 haftalık hamileyim 3 kere kestirdim ben, en son geçen haftaydı bayram öncesi. Sık kestiren biriyim, daha çok kestireceğim yani ben bu saçları ☺️ Rahat olun sizde
Bedosss ssyd acıkcası ben ilk ogrendigimde diplere değdirmeden uclarını diplerle aynı olsn diye bitkisel boya ile boyattım aradan bi ay snra sürekli mikro kaynak kullanan biri oldugum için kaynak taktırırken yanık ucları hep kestiriyorm farkında olmadan kestirdim sonradan aklıma geldi senin dedigin hamilelikte saç kestirilmez muhabbeti🤷🏻♀️
Tugbazdmr ssyd 30 haftalığım iki kez saç kestirdim bir kez de boyattım tertemiz valla doktorumun onayıyla tabi ki