Bana doktor 5.günden sonra korse kullanabilirsin göbeğin sarkmasın dedi demek ki topluyor. Sezaryen doğum bu arada. Ben sıkı taytlarım vardı henüz korse almaya fırsat bulamadığım için onları giyiyorum, bugün 9.gün çok güzel çekildi karnım ayva göbeği gibi duruyor şu an. Onu da 2-3 aya iyice toparlanıp sporla biraz kendine getiririm sanırım. :)