Merhabalar. İnsülin direnci olup hamile kalanlar varmı?
Nasıl hamile kaldınız? Kullandığınız ilaç yada başka bir yöntem varmıydı?
Ben iki kere tüp bebek tedavisi oldum ikisinde de tutmadı. İlk tüp bebekten sonra Dr insülin direnci var dedi glikofen verdi. Kullandım ama tek fark yarattığı şey 5. Güne gelen iki embriyo olması oldu.
Tüp bebek tedavisinin başarısız olmasının tek nedeni insülin direnci olamaz diye düşünüyorum.