Zuhal2205 Herkese merhaba akşam akşam neyle karşılaştım ben ya çok üzgünüm. Az önce kanamam oldu koyu renkli değil pembe. İnternetten baktım her kanama düşük değil diyor ama yinede içim içimi yiyor
Duygu_nur52 Zuhal2205 benimde geçen hafta koyu renkle kahverengi leke kan geldi dedikleri şu rahim genişliyor içerideki kanları dışarı atıyor progestan iğnesi verdiler onu vuruluyorum Bizim için kırmızı kan önemli dedi kahverengi kan yerleşme kanaması dediler
defnezumram Zuhal2205 acil doktora gitmelisin ilk düşüğüm bu şekilde oldu karın ağrısından duramamıştm kesem bozulduğu içinde iğne yapmadılar ertesi gün düşürdüm