yeninesilanne-99 Kızlar 30 haftalık hamileyim, karnım çok fazla çatladı, normal midir ya da sebebi nedir?
peri5860 yeninesilanne-99 Genetik ve galiba krem yağ vs kullanmamak bir de gebe kalmadan evvel göbeğinizde yağ yoksa da oluyor
peri5860 yeninesilanne-99 Benim gebe kalmadan evvel vardı göbek hiç sevmem bu arada göbekte yağ olmasını ama gitmiyor bir türlü dümdüz seviyorum ben de. Ben de bu arada ara ara kullandım annemin de çatlama olmamış gebelikte çünkü onda da yağ varmış gebe kalınca belki genetiktir belki de yağ tabakası sayesinde olmadı. Siz bence kullanın artık ben bebe yağı kullanıyorum arada. Ve bir krem aldım yeni catlaklar için geçiyormus gebelikte de kullanılıyormus