Kızlar organ taraması kaçıncı haftalarda yapılıyor ben 13 haftalıkken gittiğimde doktor gün al organ taraması için dedi 7 temmuza gün aldım iki test sonucu almak için o gün 16 haftalık olacağım erken değil mü o hafta yapılır mı sizce siz kaçıncı haftada yaptınız