34Meltem12 Merhaba kızlarr 🦋 Yenidoğan alışverişine başlayacağım fakat 2 bez markası arasında kaldım sizce hangisi ? Kullanan veya araştırmış olan bilgisi olan yazarsa çok sevinirim karar vermem gerekiyor 😄🫣❤️❤️
Zehra_25x 34Meltem12 ben molfix aldim hic en cok memnuniyet onda vardi. Ama stok yapmadm yeni dogan bir aldm sadece. Ne olur ne olmaz bu arada islak mendilde kullanmicam pisik yapiyor ne kullanirsan kullan. Buyuzden pamuk stokladm hic sikayet yok aksine memnuniyette cok pisik yapmiyor.
gudmorningbeya 34Meltem12 sleepy ile başlamıştım ilk oğluma pişik oldu 2 senedir molfix kullanıyorum ama mavi paketi. Şimdi doğacak bebeğime de molfix alacağım temin edilmesi kolay en azından
34Meltem12 Zehra_25x kaç aya kadar pamukla temizlenir ? Pamuk ve su herkes aynı şeyi söylüyor en sağlıklısı
34Meltem12 Merveclskn10 Aslında 240 veya 180 adet alınması gerekiyor.Ama bence mantıksız belki bez iyi gelmicek memnun kalmıcam
Merveclskn10 34Meltem12 Ben prima premium care almayı düşünüyorum. Memnuniyet çok yüksek ondan direk 216 lı alsam mı diye düşündüm.
Zehra_25x 34Meltem12 kimi 3 ayina kadar kimi 6 ayina kadr ben duruma gore bakicam artk ek gidaya gectikten sonra muhtemelen normal molfixn islak mendilini kullanrm.
gudmorningbeya 34Meltem12 hep ıslak mendil kullandım başta molfix izotonik sulu sonra da baby Turco yenidoğan. bebeğin cilt yapısına göre değişir bence :)