Arzu501 Canım riskli gebelik diyorsun ya çok geçmiş olsun öncelikle inşallah sağlıcakla alırsın bebişi kucağına sorum şu olacak sana benimki başlarda riskli değildi buna rağmen sık girdim ultrasona 30 haftalık gebeyim ve 21 kez ultrasona girmişim bana örnek vs gosterilince riskli gebeler sürekli ultrasona giriyor deniyor senin ultrason sıklığın nasıldı acaba?