LittleLightt Kizlar merhaba 7 haftalik gebeyim ama surekli bulantim oluyor doktorum prilam onerdi onu kullaniyorum sizde yasadiniz mi ne onerirsiniz acaba ☺️
Zulalg LittleLightt 12. Hafta hala yaşıyorum. Prilamın yanında 2 ilacım daha var o bile tutmuyor beni
Papatyam17 LittleLightt bizim de 6 haftalıkken başladı 13.haftaya kadar sürekli devam etti prilam kullandım hep sonra ilacım bitmişti denemek için almadım çok şükür bitmiş mide bulantım ama bazen çok nadir midem bulanıp istifra ediyorum