Seval0Seval yorumun için teşekkür ederim,ben çok bekleme taraftarı değilim hep aklımda çünkü benim de hayırlı sağlıklı bir evladım olsun istiyorum ama doktorla henüz konuşmadım, kan veriyorum betahcg için kan tamamen sıfırlanınca hem testleri yaparım hem de doktorla görüşeceğim, inşaAllah bi sorun yoktur ,Rabbim size de bize de ve isteyen herkese hayırlı ve sağlıklı evlat nasıp etsin İnşaAllah 💐