Hicranns ben öğrendiğim andan düşük yapana kadar aşırı derecede stresliydim.
Belki o yüzden oldu diyorum, kendimi çok suçluyorum .
Kola delisi bir insan olmama rağmen gebeliğim pozitif çıktığı andan itibaren anında tüm asitli içecekleri bile bıraktım.
Bir daha da asla içmek istemiyorum.