Arkadaşlar merhaba ben 38+2 yim son adet tarihime göre 14 temmuz doğum diyor ultrason kağıdı ama doktorum bebeğin 1 hafta ileride olduğunu söylüyor yani doğum zamanı 7 temmuz olarak mı düşünmeliyim ve ultrasondaki edd aua da 7 temmuz yazıyor kafam çok karıştı