haticeannee bagi neoya karar vermistik bizde aslinda, kullanisli gereksiz yer kaplamadigi hafif oldugu ve katlamasi kolay oldugu icin.. Sonra internette biraz kullanan yorumlarina baktik ve vazgectik. Trendyolda birisi fotolu yorum yapmis cocugum 14 kilo ve kafasi tenteye degiyor diye. O nedenle uzun kullanamayacagimizin kanaatine vararak vazgectik. Suan maxi cosi, joie veya cybex almayi düsünyorum