Hiilal0606 Yenidoğan kış bebeğine uzun kollu mu sıfır yaka çıtçıtlı badi mi kullanmalıyım? kasım ortası aralık başı gibi doğacak
Htc_snn Hiilal0606 lcw de yandan çıtçıtlı zıbın lar var uzun kollu onlardan uygun fiyatta hem bende bi tane 0 3 ay al bi tanede 0 6 ay al zaten ikili satılıyo ben öyle almıştım
Serena Hiilal0606 bence uzun kollu alın yasadıgınız yere evın ısısına da baglı bıraz ama ben bebegıme kısın uzun kollu zıbın gıydırırım ayrıca zıbınları buyuk beden alın zaten kıyafetın altında kalcak buyuk olsada sırıtmaz uzun surede kullanırsınız
Hiilal0606 yinehamile hangisi daha kullanışlı oluyor 3 tane uzun kollu var 5 tane de sıfır yaka alsam yeterli olur mu sizce ?
yinehamile Hiilal0606 yeter gibi kuzum kış bebeği, yetmese de sonradan da her yerden alınabilir, yeni doğan hemen küçülüyor o yüzden 0-3 ay yada 1-3 ay daha iyi olur.
mnli Hiilal0606 kısa kolluyu aklet olarak giydiriyorsunuz içine üstüne de uzun kollu giydiriyorsunuz tekrar ikisi de lazım yani ama tulum da giydirebilirsiniz kısa kollu üstüne