Ben de heyecanla bekliyorum :) sürekli okuyorum sancı neye benziyor diye Baholar Hicks kasılmaları bende olmadı ama üç gündür ara ara bir sancı girmeye başladı ben de 37.haftaya girdim diye acaba diyorum doğum mu :) Her gün eşime Bugün doğuracam bence diyorum :D Çok sabırsızım şuan Sizin de 40.haftanız inşAllah doğumsa da hayrlısıyla olur gelir inşAllah. 😇🤍🌸🙏🫶🤲