tlhmrv Mlkkkkkk 40dan sonrası yüksek oluyo nst devamı nasıl bilmiyorum ama senin attığında az görünüyor 40im az üstü çıkmış .. serum sen rahatla diye vermişlerdir o sanciyi azaltiyo merak etme kaç haftaliksin
tlhmrv Mlkkkkkk attığında sadece 2 kere çıkmış oda yüksek değil belki bı tane daha serum verirler yada ilac sen biraz hafiflendin mi oda önemli
Aslan10 Mlkkkkkk küçük küçük var sidetlenmeye başlayabilir canım rabbim bi avazda doğurmayı nasip etsin