Ebraz anladım endişelenmekte haklısınız zaten kolay bişey değil bünyeden bünyeye değişse de.. ama daha sonrasındaki süreçlere değiyor. Bilimsel bişey ki normal doğumla doğan bebekler daha çabuk meme tutuyor, büyüme çağında daha azimli ve sabırlı oluyor, daha huzurlu bi bebeklik geçiriyor ve kolik olma ihtimalleri daha düşük oluyor. İstisnalar tabi olabilir. Mecburi sezeryan başka bi durum Allah hepimizi sağlıkla doğuma ulaştırsın hayırlısından ama belki biraz cesaret olur size diye anlatmak istedim 😊 her iki durumda da zorlu bi süreç rabbim kolaylaştırsın 🌺