Zzzzzzz93 Merhaba. 33+2deyiz. Son günler bebeğimin hareketleri çok azaldı. Önceleri karnımda çok tekmeler, hareket ederdi. Son günlerde günde bir kaç kez çok zayıf tekme hissediyorum, bu normal mi?
Ebrunn_trn Zzzzzzz93 benimde öyle idi hatta karnım hiç yoktu kimse hamile olduğuma inanmıyor du hareketlrri de yavaş olunca korkuyordum doktorum ufak kıpırtı bile hareket illa sert olacak değil dedi
Ebrunn_trn Ebrunn_trn korkma düzenli olarak kıpırtı var ise yoksa da sırt üstü yat o zaman varsa hiç korkma