Tup-brey81 Merhabalar, Transfer sonrası 12.gün beta değerim 1387 idi iki gün sonra 3550 oldu ama ultrason ile bakıldığında kese gözükmedi doktorumuz iki gün sonraya tekrar test istedi o da 7300 cıktı sizce ikiz midir ve ne zaman kese gözükür
Hnd3535 Tup-brey81 değere göre değilde genelde pozitif sonucu aldıktan 1hft sonra kese görmeye çağırıyorlar. Vajinal gözüküyor ama karından derseniz 10 gün sonra gidebilirsiniz.
miniklerinannesii00 Tup-brey81 tek embriyo mu transfer edildi yoksa 2 tane mi. Ben 2 tane embriyo koydurdum benimde 12. Günümde 1372 çıkmıştı 14. Günde ise 3671 çıkmıştı. Ben hep ikiz diyordum sonuçlarım yüksek çıktığı için 2 hafta sonra vajinaldan baktırdım ve üçüz olduklarını öğrendim.🥰😅
likesah Tup-brey81 beta degerinden cogul gebelik anlasilmiyor maalesef. Benim degerim 3000 den iki gunde 9000 e cikmisti bebek tek. 9000 oldugunda keseyi karindan gormustu kalp atisi da bir hafta sonra duyuldu keseyi 6. Haftada kalp atisini. 7. Haftada gorduk. Siz de bir an once guzel haberleri alirsiniz umarim
Cimcat Tup-brey81 olabilir . Benim 8.gün 298 10.gün 592 12.gün 1400 lerdeydi . 2 embriyo transfer edildi ikisinde tuttu 🙏🏼🧿 5+6 kese gördük vajinal
Tup-brey81 Evet vajinal görebileceğini söyledi ancak ben istemedim bayramdan sonra gidip bakıcaz bakalım sagolun
Tup-brey81 miniklerinannesii00 2 emriyo koyuldu benimde ☺️ama cok sasırdım size suan maşAllah neyde transfer oldunuz
miniklerinannesii00 Tup-brey81 istanbul da yaptırmıştık. Sizin sonucunuzu çok merak ediyorum. Çünkü sizinde sonucunuz yüksek baya . Lütfen bana haber edinnn🥰🥰
Tup-brey81 miniklerinannesii00 tamam haftaya cumartesi gidicem inşallah 🙏 sonucu size yazarım 😍 sizin 3 de saglıklılar dimi kaç haftalıksınız☺️
Tup-brey81 miniklerinannesii00 bugün kontrole gittim iki kese gördü ancak biri 6 haftalık diğeri 4 haftalık iki gündür falan lekelenmem var kaybedebiliriz dedi sizde de böyle bir durum olmus muydu
miniklerinannesii00 Tup-brey81 üçüde çok sağlıklı kalp atışlarını falan çok iyi şimdilik bir sorunumuz yok . Bugün 10+4 olduk😊
Tup-brey81 Cimcat doktorum vanijal bakalım kesin belli olur dedi ama ben istemedim o yüzden beklemeyelim istediğiniz gibi olsun dedi hayırlısı bakalım ama zaman gecmiyor 🥹
ikizprensesannesi @Tup-brey81 Maşaallah bence kesinlikle ikiz😄💞Benim 12.gün 573 14.gün 1263 tü sizin çok daha yüksek☺️
Tup-brey81 miniklerinannesii00 maşAllah cok sevindim Rabbim saglıcakla kucagına da almayı nasip etsin 🙏😍 ben düzcedeyim hangi doktora gideceğimi bile bilemiyorum onu arastırıyorum
miniklerinannesii00 Tup-brey81 bende sakaryadayım 😊 sağol teşekkür ederim inşallah sizinkilerde sağlıklıdır. Ve kucağınıza alırsınız
YigitPoyrazMomm Tup-brey81 ben hamile olduğumu öğrendim beta hcg değerim 5643 ikiz sanmıştık tek çıktı hakkınızda hayırlısı olsun canım🤗