Kizlar merhaba.bugun sabah tatilden döndük. Tatilde biraz hastalandım boğazım ağrıyordu eşime de kızdım dışardan geliyoruz kan ter içinde otelde klima açtı sürekli üşüyorum desem de çok daraldim dedi. Sonrasında açması ama iş işten geçti boğazım ağrımaya başladi.ustune bir de tekne turuna çıktık sabah 10 dan akşam 6 ya kadar sürdü dondum. Geri evimize dönerken de yolda mahvolduk. Bagajda et unutulmuş bütün otobüs ceset kokuyordu 4 saat boyunca. Kusanlar fenalasanlar ama mecbur o arabada geldik kavga dövüş, firmada başka araba yoktu bayramdan dolayı.o koku anlık gitsin diye de parfüm kolanya ne bulsa sıktılar o da iyce tahriş etti öksüre öksüre. Dün sabah 9 da uyanıp gece 5 e kadar uyumadım otobüse binecegiz diye zaten dışardaydik uyumam mümkün değildi. Otobüste de uyuyamadim bugün öğlen 12 ye kadar ayaktaydim yorgunluktan da halsiz düştüm.uyudum uyandım şimdi yutkunurken acıyo öksürüyorum kuru bir öksürük var genzimde akıntı. Eşim şuan işte gelince doktora gidicez gece 12 gibi gelecek.elim kolum kalkmıyo yemek dahi yapamadim ac bilac durumdayım. İğne serum bir şey yapabilirler mi beni hemen toparlayacak bir iğne var midir