Serifeeenida Sat 3 haziran 4 temmuzdada adet olmam lazım ama 2 kez test yaptım prodoctor’un testi idi negatifti henüz adetim gecikmedi kan vericem 5 temmuzda ,idrarda negatif görüp ,kanda gebelik gören varmı
nisamom_ Serifeeenida benimde bat 4 temmuz bugün yaptım test negatif bir gün arayla bile değişiyormuş değerler varsa çıkar büyük ihtimalle batın geçmesini beklicem sizde bekleyin geçtiği zaman kan verirsiniz yada testi tekrarlarsınız hayırlısı olsun😊🌸
Ebru-29 Serifeeenida prodoctor testi zaten varsa çıkarıyor. Adetime 1 hafta kala yaptım ben pozitif çıktı. Bir kaç ay önce de yaptım negatifti kan da negatif sonuç verdi
Nazli_guven_ Serifeeenida benım de 9 temmuz da adet günüm bulantım oluyır belıme kasıklarıma ara ara ağrı gırıyor bılemefım var mı yok mu 😃
Ebru-29 Serifeeenida kötü olma niye oluyorsun şimdi hastayim ilaç içemiyorum ben kendime bakamiyorum bebeye nasıl bakıcam diye ağlıyodum az önce 😁 bin bir türlü tedavi var. Ben crohn as troid polikistik over hastasıyım her şey var doktor tedavisiz olmaz dedi tam tatile gidiyorduk oldu
Serifeeenida Ebru-29 geçmiş olsun sanada bi oğlum var 5 yaşında ondada tahmini 4 haftalık hamile iken test tapmılşım o halde çıkmamıltı sonra ben adet olmayınca kan verdim meğerse 9 haftalık hamileymişm idrarda çıkmıyo benim ki bi ümit buda
nisamom_ Erva18 benimde ara ara karnım ağrıyor bide şişkinlik var sanırım bu ayda olmadı canım olsa çıkardı diyorum 2 gün var gün geçerse test yaparım artık yoksa daha yapmam