sedanurbelik 9 haftalık olduk son 2 haftadır şiddetli bulantı yaşıyorum doktor son çare olarak zofran yazdı ama yan etkisi felaket yarık damak falan yazıyor aranızda kullanan var mı
Zeyno19 sedanurbelik ben serum olarak haftada bir aldim bi sıkıntı yasamadim bnmde cok siddetliydi 3 prilam haftada bi serum aldim ona ragmen bile kustum hep neyseki 4.aydan sonra gecti
Paradise1_ sedanurbelik aynı ben bana da Prilam verdi gece mide bulantısı ile uyanıyorum daha yemek yemedim bu saat oldu mesela 😂
gakkoyengee Hiçbir yan etkisi yok bizzat kullandım kullanıyorum 24. Haftadayım genetik yatkınlığınız yoksa hiçbir sorun olmayacağını doktorum bizzat söyledi şükür sorunda yok zofer kullanıyorum
sedanurbelik gakkoyengee ne şekilde kullanıyorsunuz peki bana son gittiğim doktor ilacın yarısını sabah yarısını akşam dilinde eriterek iç dedi
gakkoyengee sedanurbelik ben çok kötü olduğum zamanlar yarım içtim bazı günler günde 1 doktor günde 1 yazmıştı ama çok nadir 1 içtim
Zeyno19 sedanurbelik seni cok iyi anliyorum valla bende dibine kadar yaşadım bu durumu ben tükrüğümü bile yutamiyodum düşün ama inanki geciyor biraz sabretceksin cnm
sedanurbelik gakkoyengee o zaman sadece kötü oldukça içtiniz değil mi? Az önce eşime aldırdım ve 1 tanesini içtim eczanedekiler çok önermiyoruz içmesini demişler
gakkoyengee sedanurbelik doktorunu dinle canım ben yarım içtim bi gün 1.5 içtiğim bile oldu ama yarımı bile kesiyor ben misafirim geldi o gün 1.5 içtim doktoruna mutlaka danış o ne derse onu dinle
Nisanyagmurum Haftamdayim hiçbir ilacın faydasını görmedim bünyeden bünyeye değişir tabi ama bugünlerde geçer diye bekliyorum
Cimcat sedanurbelik sadece 4 tane zofer kullandım hiçbir işe yaramadı bende bıraktım . çok çok ekşi şeyler tüketiyorum iyi geliyor bir kaç saatlik. Prospektüsü benide etkiledi ve eczacıda aynı size söylediklerini söylemişti eşime ama doktorum günde 1 tane içmemin bir sakınca yaratmayacagını söylemişti.