Deletedmom325 Ben dün ilk defa ultrason a gittim, keseyi gördük çok şükür, 5 haftalik dedi. Haftaya gel kalp atışına bakalım dedi, hiçbi sıkıntın yok her şey yolunda dedi. Ama bana her ihtimale karşı progesteron (düşük önleyici), corasprisn ve proloton depot (igne) yazmış ama kan tahlili falan yapmadı sizce kullanmali miyim? Baska bi doktora sordum o da düşük tehliken yoksa hiçbirini kullanma dedi ben şimdi ne yapacağım 🤔
GamzeCan Deletedmom325 canım ya doktoruna güven ya da on tane doktor geziceksen o doktora gitme, cünkü bütün doktorların tedavisi ya da bakış açısı farklı kafanı karıstırmaktan baska bisey yapmazsın.
Hatunnn Deletedmom325 daha once bi dusuk filn yasamadiysaniz kullanmayin bnce zaten allah korusun dusuk olmasi gereken bi olusumsa eger siz o ilaclarin hepsini kullansanizda dusugu onleyemessiniz
Deryaerez1616 Deletedmom325 benımde dusuk problemım yok ama ıcıorum yararını gördüm agrım oluodu cok uyuyamıodum sımdı az bıle olsa YOk yanı hıc kesıldı cok ıyı gelıo kullan
BFerayeY Coaspirin bende kullanıyorum baştan beri ama diğer ilaçlara anlam veremedim .kullan da haftaya gidince bi sor bence .