Kızlar merhabalar 46 gün önce sezeryanla doğum yaptım doğum sonrası kanamam çok fazla olmadı hatta beyaz akıntım geldi geçen hafta 40* bittikten sonra kanama başladı ve bugün aşırı karın agrim var ve çok fazla kanamam olmuş bir pet dolmuş adet mi oldum acaba yoksa başka bişey mi doktora gitmeyede korkuyorum kötü bir şey duyarsam diye😔