Seymanurbozdag12 13haftalıkken ultrasonda kendim gördüm söyledim doktora erkek diye, oda evet erkek dedi. Ben söylemesem daha söylemiyordu🤪 7haftalık ilk defa ultrasona girdiğim zamanda tahmin etmiştim kese şeklinden ama doktor abartma istersen demişti🤪🤣 yine de dediğim çıkmıştı😊