Hgmom1 Merhabalar çatlatma iğnesinde 14. Gün beta 2 çıktı şimdi 18. Gundeyim hala regl olmadım. Aynı zamanda duphaston kullanıyorum 🌸
likesah Hgmom1 dusuk ihtimal ama bir daha kan verin eger gebelik yoksa bir doktora gidin yumurta catlamadiysa kist olmus olabilir.
gunesdumanli Hgmom1 benim çatlama iğnesinin 22. Günü adetim oldu duphaston da etkiliyor olabilir kiste çevirmişte olabilir gebelik yoksa eğer doktora mutlaka görünün derim