Merhabalar maalesef benim de şuan için korkum çok büyük 9+5 haftalık hamileyim geç döllenme olduğu için çok fazla hastaneye gidip geldim ve bayramdan önce miniğimin kalp atışını çok az ve kısa süre duyabildim fakat doktorum normal bir durum olmadığını ve kendimi her duruma hazırlamamı istedi pazartesi tekrar randevum var ve açıkçası korkuyorum ama yine de kendimi her duruma hazırladım. Hepimiz için hayırlısı ne ise onu diliyorum.